Početkom ožujka započela je globalna medijska kampanja povodom obilježavanja Svjetskog dana sindroma Down, koji se tradicionalno i simbolično obilježava prvog dana proljeća, 21. ožujka.

World Youth Alliance u suradnji s Jerome Lejeune fundacijom, a kojima se pridružio i Svjetski savez mladih Hrvatska, pokrenuli su globalnu kampanju na društvenim mrežama čiji je zaštitni znak par različitih čarapa, a glavna poruka “U različitosti smo pronašli priliku”. Kampanja se širi na principu nominacija po uzoru na prošlogodišnji “Ice bucket challenge”.

Cilj kampanje rasparenih čarapa je podizanje svijesti o pomoći i podršci potrebnoj osobama oboljelima od sindroma Down, osvještavanje njihove uloge i prisustva u društvu te što bolja integracija u isto.

Zanimljivost ovogodišnje kampanje jest činjenica da su je podržali i brojni europski parlamentarci, među kojima i Jozo Radoš, koji su u periodu od 9. do 12. ožujka oblačenjem različitih čarapa promovirali različitost kao vrijednost koja obogaćuje društvo.

Pozivamo vas da podržite kampanju i širite svijest o ovom genetskom poremećaju koji pogađa prosječno jedno od 650 novorođene djece i jedan je najčešćih genetskih poremećaja. Fotografiju svojih rasparenih čarapa objavite na društvenim mrežama uz hashtag #socksbattle4DS, nominirajte prijatelje i poznanike te pružite potporu osobama oboljelima od Downovog sindroma. Kampanja će potrajati do 31. ožujka.